Followers

Advert

Thursday 24 June 2010

Meraikan Yg Akan Pulang by Dina, Marlin dan Kak Fid serta Family


tiramisu
chicken wing
coleslaw
buah2an pcuci mulut
lamb grill Dina yg memang sedap
Pulut kuning Ila
Udang bakar
chiken bbq
karipap kentang hasil kerja tangan kak Fida
bubur kacang kak fida
mee sup marlin
sup daging marlin
udang bakar kak Fida
Masih tentang meraikan kami yang akan pulang ke tanah melayu. Jemputan kali ni dari famili Dina, Marlin dan Kak Fida. Nganga molot I tengok menu yg kawan2 I ni sediakan..Punyalah banyak laaaagi meriah hingga I terpesona mata dan tekak. hi3..hebat2 sungguh air tangan sahabat2 ini dari presentation hingga kepada rasanya yg suma sedap2. Kat mana sok2 I nk carik yg serupa ngn ni semua..
Kepada tuan rumah yang menjemput, tima kasih yang tidak terhingga. Kerana aneka menu yg macam2 hampir setiap malam sepanjang dua minggu ini rasanya yang buat berat badan I naik mendadak. Apa taknya..balik umah chanteeek penye landing coz biasanya majlis tamat around 11 malam. Dahla u all masak sumanya sedap dan lazat. I tahu, ini semua yg akan kurindui suatu ketika nanti..Moga Allah mengurniakan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan merahmati kalian semua sahabat2ku yg akan kutinggalkan. Layan gambar2 hasil kija tangan kwn2 Birm ni yg akan kekal kenangan ini di sudut hati..

2 comments:

  1. Mewahnya hidangan, kalah di 'Tanah Melayu'. Pasti Khai akan merindui semua ini nanti, kan? :)

    ReplyDelete
  2. Apa khabar org Malaya? Update la sikit org Birm. Maaf banyak2 tak sempat jumpa pada hari2 terakhir Che Yah. Moga silaturrahim kita berterusan di Malaya nanti.Missing your presence during MI.

    ReplyDelete