Followers

Advert

Wednesday 11 August 2010

Puasa hari pertama..

Alhamdulillah, hari pertama puasa berjaya ditempuhi, cuma sedikit mencabar kerana sakit pala yg akhirnya terpaksa berbuka dengan cafergot sedas..hadodo.
Alhamdulillah Su selamat sampai dari mengerjakan umrah thari tadi. Lega dapat jupa semula. Memang persahabatan ini sangat bermakna bagiku. "Susah senang kita lalui bersama". Itu ayat kita bila perlu saling memujuk. Ayat yg selalu menyuntik semangat di saat kita jatuh merudum bila datang ujian.
Alhamdulillah today dapat bersahur dan berbuka bersama anak2 yg kukasihi, Adib, Aiman dan Zawwin. Esok abang Adib balik semula ke kolej. Xpalah, dapat sehari pun jadiklah kan masa utk kita bsama.
Sebelum lelap mata malam ini, syukur padaMu Ya Allah kerana memberiku peluang menikmati bulan keampunan dan kerahmatan ini, meski sedikit sukar kerana berjauhan dengan insan yg kukasihi. Alhamdulillah..Alhamdulillah..seribu kali lafaz kesyukuranku.

5 comments:

  1. best dapat buka puasa dengan family huhuu..

    ReplyDelete
  2. To Azuan, kebahagiaan yg Allah pinjamkan..syukur miliki anak2 yg mengerti kesusahan mama abahnya.

    ReplyDelete
  3. to PencariCinta
    Alhamdulillah, kita syukuri segala yg Allah kurniakan, sama ada susah atau senang kerana bersama2nya adalah sebuah HIKMAH. Hanya Dia yang Maha Mengetahui apa yg terbaik untuk kita. Cuma sbg hamba yg lemah kita selalu lupa..kan?..setuju tak?

    ReplyDelete