Followers

Advert

Tuesday 6 April 2010

Catatan Utk Su

Su, perkara yang paling aku tak suka,..tak dapat tido dan merinduimu. Tengok jam..tentu awak baru nak bangun semayang subuh, 6 pagi waktu mesia. Aku nehh..terkebil2 tengok jam, waktu UK 11 malam. Tadi siang kita dah bersembang 40minit, tp sbnrnya sikit pun rinduku tak berkurang. Dua tiga hari ni aku rindu betul. Kesibukan buat persiapan nak pergi bercuti menyebabkan aku tiada kesempatan nak call. But syukur today ada ruang.
Sebenarnya Su, tadi tgk gambar2 u kat facebook. Hati I sayu tengok wajahmu yang sedikit cengkung. U nampak kurus, I betul2 rindukan U yg dulu..yg tembam, yg manis. Keperitanmu menanggung ujian ini adalah kepahitan jua untukku. Namun, ketabahan dan kesabaranmu adalah hadiah yg paling berharga buat persahabatan dan persaudaraan kita.
Su, I nak u tahu, ketabahan jiwamu menjadi nadi ketabahanku.
Kita serupa tetapi nasib berbeza. Yakinlah pada kebesaran rahmat,kasih dan sayang Allah, kita akan bersama semula seperti hari2 ceria suatu ketika dahulu. Insyaallah. Kita akan sama2 membesarkan, melihat kedewasaan anak2 kita dan ragam mereka. Persahabatan kita rupanya suatu anugerah Allah yang tiada nilainya. Doaku bersamamu selalu sahabatku..

1 comment: