Followers

Advert

Tuesday 16 February 2010

Cerita Panas

Cerita panas..Aku senyum sendrik lepas baca msg dari sohabat terchenta. Sori ar darling I share kat entri ni today. Ko jgn marah..kang I jual!. Really lucu and tq coz mewarnai hari2ku. Bunyik msg tu cmni:
" mlm ni aku rasa nak takik je dot2dot,
siang td I suh psg ekon sbb panas sgt kat sini,
tp dibelinya kipas beso mcm kat kedai mamak tu.
aku nak beli pakai duit sendrik tp xdibagi.."

Cuaca panas sedang melanda tanah airku. I tengok weather forecast suhu mencecah 39 darjah celcius. Memanglah panas.

Anak bujang si Adib pun mengadu kepanasan kat kampung. Siap mention nak balik London semula.

Sabo ya duhai insan2 kesayanganku. Aku pula di sini kesejukan dan meneliti weather forecast Birmingham bahawa snow shower akan turun awal pagi malam ni. Betapa berbezanya keadaan kita. aku kesejukan sampai tulang, manakala cerita panas di bumi kelahiran..

No comments:

Post a Comment