Followers

Advert

Monday 3 May 2010

Anugerah Canselor

Mengikut rekod kami, saudara/saudari telah atau dijangkakan menyempurnakan program pengajian ijazah Sarjana (secara berkursus), Sarjana Muda atau Diploma dengan “Lulus Dengan Cemerlang”. Oleh itu, saudara/saudari adalah dijemput mengemukakan permohonan untuk dipertimbangkan bagi Anugerah Canselor ini.

Sekiranya saudara/saudari berminat untuk memohon, saudara/saudari hendaklah melengkapkan Borang Permohonan yang terlampir dan memulangkannya dengan salinan dokumen sokongan dan sijil yang telah disahkan oleh Ketua Jabatan saudara/saudari atau pegawai kerajaan kumpulan A pada atau sebelum 12 Mei 2010. Permohonan lewat tidak akan diterima.


Alhamdulillah..memang tkejut stage 3 baca sebahagian emel dr unit exam. Nak mohon ker? Layak ke aku neh nk dapat anugerah itu. Pada I, takat tercalon pun ni dah syukur. Rasa kalo mohon cam malu jekk..sebab resia I selain abang dan anak2, Su, Ina adalah pemegang resia beso bape banyak air mataku tumpah selama belajar dulu. tujuh tempayan tah2 ada..
Apapun ia adalah motivasi terbaik dari ladang, hehe..utk anak2 mama. Selalu mama ingatkan, jika masalah itu besar..maka kita harus lebih besar drpd masalah yg ada.
rasanya I cam segan ar nk mohon, x layak, lebih banyak ujan dari sinaran matahari. uihh..malu..malu..

5 comments:

  1. sungguh sonoknya dpt anugerah tuh,

    salamm,

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah dr abang dan anak2. Semoga menjadi peransang untuk Badib, Beman, Zawin n Kiki untuk sama berjaya macam mama...

    Sayang selalu....

    ReplyDelete
  3. Oklah lah tu beri peluang kat orang lain..
    niat baik tu..heee

    ReplyDelete
  4. salam ziarah melalui pintu LanaBulu.

    ReplyDelete
  5. Lana, betul2, bg peluang kat owang yg memang layak..hehe..
    Tn Haji, tq ziarah.
    Tun begia, jika pengalaman tidak seperti hempedu, grenti laju jek sy mohon kot. biarlah ia mjadi sejarah. sob2..

    ReplyDelete